Poniżej możecie pobrać moje materiały do nauki słownictwa związanego z domem i meblami po hiszpańsku (aby pobrać plik, kliknij na interesujący Cię podpunkt):
W mojej wersji rozdaje się wszystkie karty graczom (jeśli pracujecie z większymi grupami, uczniowie mogą grać w parach). Ważne: nie zostawiamy żadnych kart na stole. Przygotowałam sześć rodzin (pomieszczeń) złożonych z czterech różnych mebli. Celem gry jest zdobycie maksymalnej liczby rodzinek (pomieszczeń). Uczeń, który rozpoczyna, pyta któregoś z graczy czy ma kartę, której potrzebuje (do zebrania całej rodzinki). Zawsze kładziemy nacisk na poprawne tworzenie pytań i odpowiedzi z czasownikiem tener. Gracze muszą odpowiadać szczerze – jeśli pytana osoba posiada daną kartę, musi dać ją graczowi, który o nią pytał, następnie może on pytać o kolejną kartę. Jeśli natomiast pytany gracz nie ma danej karty, kolejka przechodzi do następnego ucznia. Wygrywa osoba, która posiada najwięcej rodzinek (kiedy skończą się karty).